Politika jakosti
aktivní kritéria pro hodnocení kvality naší práce určuje zákazník. Za zákazníka je považován každý, kdo využívá její výsledky. Názor zákazníka na naše produkty a služby je prioritní.
lepší kvalita provedené práce je rozhodujícím hlediskem při posuzování výkonu všech spolupracovníků.
cílem všech zúčastněných je, každou práci a činnost je nutno provádět s vědomím nutnosti nulové úrovně chyb. Předcházet chybám a nekvalitní práci má přednost před následným odstraňováním chyb.
efektivní vedení společnosti vytvoří předpoklady pro kontinuální zlepšování všech obchodních služeb a činností poskytovaných zákazníkům.
dlouhodobá kvalita naší činnosti závisí také na kvalitě nakupovaných produktů, materiálů, strojů a služeb. Uplatňování partnerských vztahů se všemi externími dodavateli, jejich zapojení a podpora v úsilí o zvyšování jakosti produktů a služeb je předpokladem našich úspěchů.
objektivní kvalita poskytovaných obchodních služeb a činností společnosti bude jako objektivní ukazatel trvale vyhodnocována.
V Jindřichově Hradci dne 1. června 2004
